24-12-2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane.
Kraków: Wykonanie i zaprojektowanie zadania: Likwidacja barier architektonicznych w budynku zabytkowym w celu dostosowania obiektu (5 sal i korytarz) do wymagań określonych w rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej (Dz.U. 2005 nr 116 poz. 985)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo Leczniczy Prowadzony Przez Zgromadzenie Sióstr Felicjanek, 31-502 Kraków ul.Kołłątaja 7 NIP 676-11-74-403, tel 012/421-39-02 fax 012/421-39-02
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i zaprojektowanie zadania: Likwidacja barier architektonicznych w budynku zabytkowym w celu dostosowania obiektu (5 sal i korytarz) do wymagań określonych w rozporządzeniu w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej (Dz.U. 2005 nr 116 poz. 985)
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zabytkowym budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego prowadzonym przez Zgromadzenie Sióst Felicjanek w Krakowie przy ul.Kołłątaja 7.
W zakres robót wchodzi zaprojektowanie i wykonanie remontu 5 sal, łazienki części korytarza I piętra budynku obejmujący między innymi:
-
Wykonanie ekspertyzy konstrukcyjnej stropu, zaprojektowanie dostawa i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych dostosowanego do potrzeb zamawiającego
-
Zaprojektowanie i wykonanie robót przystosowawczych pomieszczenia do montażu dźwigu
-
Opracowanie projektu dla funkcjonowania umywalni dla osób ograniczonych ruchowo, dostawa i montaż urządzeń
-
Zbadanie drożności kanalizacji wymaganej dla w/w zadań i ewentualne udrożnienie dla prawidłowego działania urządzeń w umywalni
-
Zaprojektowanie i wykonanie nowej instalacji elektrycznej i instalacji przywoławczej oraz zaprojektowanie tablicy rozdzielczej w miejscu nie kolidującym ze zmianami, jakie nastąpią po wyburzeniu ścian konstrukcyjnych niezbędnych do usunięcia barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych
-
Zaprojektowanie i wykonanie nowej posadzki na korytarzu I piętra
-
Prace wykończeniowe (flizowanie, malowanie, cyklinowanie parkietów itp...)
-
Wykonanie instalacji sanitarnej dla każdej sali (umywalki)
Wszystkie projekty muszą być uzgodnione i zatwierdzone przez Gospodarza Obiektu
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną obowiązującą w obiektach zabytkowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 60 dni od daty podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujące swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
1.2. wykonali w o okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, (rozpoczął oraz zakończył) co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych z robotami wykończeniowymi w budynkach zabytkowych i co najmniej jedną robotę w budynku Opieki Zdrowotnej
1.3. dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, do sporządzania projektów budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i do sporządzania projektów w specjalności instalacji elektrycznej, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego
1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonego, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia i innych dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
2. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki.
4. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana poprzez porównanie wykazanej przez wykonawców w wykazach łącznej wartości robót budowlanych zrealizowanych przez wykonawcę w obiektach zabytkowych i Domach Opieki Zdrowotnej
5. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4, dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ilość punktów a ocena spełnienia przez tych wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wypływ na ustalenie listy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Ocena polegać będzie na porównaniu największej wartości robót budowlanych wykonanych w jednym budynku zabytkowym.
6. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4 i dodatkowej oceny przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 5, dwóch lub więcej wykonawców w równym stopniu będzie spełniać Warunek nr 4, zaproszeni zostaną do udziału w postępowaniu wszyscy ci wykonawcy.
1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. sporządzone według poniższego wzoru:
Oświadczam, że podmiot który reprezentuję:
a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków,
3.oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 4 miesiące przed upływem terminu składania wniosków;
4.oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia. Należy także załączyć aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do odpowiedniej izby samorządu zawodowego;
5.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy wykazać że wykonawca dysponuje zdolnymi do wykonania zamówienia osobami wymienionymi niniejszym ogłoszeniu
6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje), potwierdzających że te roboty zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wszystkie informacje potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu;.
7.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
W przypadku gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu podpisany będzie przez osobę, której uprawnienia do reprezentowania wykonawcy nie będą wynikały wprost z dokumentu wymienionego w punkcie 2 - odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- należy do wniosku załączyć oryginał stosownego pełnomocnictwa lub jego kserokopię poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wykonawcy którzy zostaną zaproszeni do składania ofert otrzymają SIWZ
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2007 godzina 8:00, miejsce: Zakład Opiekuńczo Leczniczy prowadzony przez Zgromadzenia Sióstr Felicjanek, 31-502 Kraków, ul. Kołlątaja 7 w kancelarii Zakładu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |